Pentru că apreciem încrederea dvs, tindem să colaborăm doar cu reprezentanții oficiali, furnizori de produse la cele mai mari rețele comerciale din Uniunea Europeană. Totodată confirmăm cu certitudine calitatea înaltă a produselor cosmetice prin întreg pachet de documente vizate de legislația Uniunii Europene, utilizând, de asemenea, propriul sistem de control al aprovizionării.

Toate produsele comercializate pe site-ul nostru sunt originale și importate direct din țara de origine, Republica Coreea.

De regulă, companiile de produse cosmetice din Republica Coreea inscripționează pe ambalaj data fabricării produselor. Aceasta este indicată cu 제조일. Uneori este scrisă și data expirării produsului, cu EXP sau 유통기간 și este însotiță aproape întotdeauna de data fabricării.

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrat pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite, si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale si corecte.

1. Carte de Credit/Debit CARD

Procesator Plati Online (Stripe) – cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa si Visa Electron – orice model.

Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat către pagina. securizata, dedicată pentru plațile online, cu cardul, unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Stripe indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Stripe. Qudo nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
Tranzactia dvs. prin sistemul Plati Online va aparea pe extrasul de cont cu denumirea Qudo


2. Ramburs

Dacă din anumite motive nu puteți efectua plăți cu cardul, cea mai bună alegere ar fi să achitați suma comenzii prin intermediul curierului după livrarea produsului. Recomandabil să aveți suma exactă pentru a evita cazuri în care curierul nu vă poate elibera rest.

În pagina de Finalizare Comandă, puteți selecta în loc de Persoană Fizică – Persoană Juridică, astfel vor apărea căsuțele unde veți completa datele firmei, pentru care va fi eliberată factura. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile „Adrese” și „Detalii cont” din „Contul meu”.

Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 – 17:00:

Telefon și whatsapp:0749 688 659

E-mail: [email protected]

In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiunea „Comenzi”, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmari statusul accesand: Urmărește comanda.

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ti-ai uitat parola?” sub Inregistrare. Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera o noua parola, care va fi formata din caractere alese aleatoriu de catre un program informatic.

Dacă nu te descurci, ne poți scrie un e-mail pe [email protected]

  • Livrarea prin intermediul firmelor de curierat, atât intern cât și internațional.

Livrarea produselor in intre 24 – 48 de ore intrucat toate produsele de pe site sunt in stoc.

  • 19 lei pentru comenzile de până în 250 lei, doar pentru comenzile de pe teritoriul României.
  • 50 lei pentru comenzile de pe teritoriul Uniunii Europene și UK.
  • Pentru comenzi mai mari de 170 lei, transportul este gratuit, doar pentru comenzile de pe teritoriul României.

Doar pe teritoriul României poți beneficia de livrare gratuită, dacă valoarea coșului tău (de după aplicarea cupoanelor/reducerilor) depășește 250 lei.

Da, livrăm prin curier în țările Uniunii Europene și în UK, pentru un cost de 50 lei/livrare.

Dreptul de returnare se aplica numai produselor comandate si achitate prin intermediul site-ului. Puteti folosi formularul de contact.

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe e-mail , la adresa [email protected] sau prin curier, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:

1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);

2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);

Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice (art.14, alin.1).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, Qudo Korean Beauty Care SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (excluzand taxele de transport) in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului pentru comenzile platite cu cardul, suma urmand sa fie returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retur.