Politica de returnare
Produsele vor fi returnate în aceeași stare în care au fost expediate, iar clientul va suporta costul transportului retur (15 RON), excepție făcând cazul în care ați primit produsele deteriorate sau ați primit alte produse decât cele comandate. În acest caz Qudo Korean Beauty Care SRL va suporta costul transportului retur, însă numai după ce clientul aduce dovezi referitoare la motivul returului. In cazul in care refuzati fara motiv primirea coletului, iar acesta a fost achitat cu cardul bancar, cand vom procesa rambursarea sumei aferente comenzii, vom opri taxele de retur (19 Ron). In cazul in care ne returnati un produs testat/desigilat, nu va putem accepta returul si nu putem rambursa suma aferenta. Puteti opta pentru reprimirea produsului, contra unei noi taxe de transport.
Pentru a înregistra o cerere de retur este necesar să ne trimiteți un email la adresa info@qudo.ro , cu subiectul RETUR, în care să menționați numărul comenzii, motivul returului (dacă este cazul), cât și datele necesare pentru rambursarea banilor. (nume complet, IBAN). În maxim 2 zile lucrătoare vom trimite un curier pentru ridicarea coletului, iar după ce verificăm produsele returnate, vom rambursa banii în maxim 3 zile lucrătoare.
În cazul în care comandă a fost achitată prin card bancar, vom utiliza datele cardului cu care a fost făcută plata pentru rambursarea sumei aferente. În funcție de motivul returului, din suma rambursată se vor opri taxele de transport.
În cazul în care comandă a fost achitată prin numerar la livrare, va rugăm să ne furnizați numele complet și IBAN-ul pentru a putea realiza transferul bancar.
Renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, în maxim 14 zile din momentul primirii comenzii, conform legii comerțului la distanță (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificările ulterioare). Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Se vor returna, de asemenea, cadourile/mostrele primate împreună cu produsele comandate. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, șocuri, etc. În cazul produselor de îngrijire corporală, nu se acceptă returul acestora după ce au fost desigilate, testate.
In cazul in care, in momentul primirii coletului cutia pare a fi deteriorata, insa hotarati sa acceptati receptionarea acesteia, va rugam sa filmati desigilarea coletului. Daca produsele comandate sunt deteriorate, va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa info@qudo.ro, cu subiectul Produse Deteriorate, numarul comenzii, cat si filmarea desigilarii coletului, respectiv a produselor deteriorate.
Livrarea produselor
Taxa de transport este de 19 RON.
Comenzile cu o valoare de peste 250 RON beneficiază de transport gratuit. Nu va participa la calcularea pragului pentru transport gratuit taxa de transport.
Livrarea se face prin compania de curierat Sameday / Fan Courier